پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
تجلیل از شیمی‌دان برجسته سال در کنفرانس ملی شیمی معدنی

تجلیل از شیمی‌دان برجسته سال در کنفرانس ملی شیمی معدنی

- 1402/06/01

در بیست و دومین کنفرانس شیمی معدنی ایران، مسعود میرزائی شهرابی به عنوان شیمی‌دان برجسته سال معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان و به نقل از ایرنا، رئیس دانشکده علوم پایه دانشگاه کردستان در آیین افتتاحیه این کنفرانس خواستار نگاه ویژه دانشگاه‌ها به رشته شیمی به دلیل افزایش بیش از حد هزینه‌های تحقیقات و تهیه مواد شیمیایی شد.

کمال امانی به ظرفیت و پتانسیل دانشگاه کردستان در رشته شیمی اشاره کرد و افزود: دانشگاه کردستان با حضور اساتید برجسته، انجام تحقیقات و برگزاری کنفرانس‌ها در این رشته سرآمد است و از این بابت به خود می‌بالیم.

مشاور عالی انجمن شیمی ایران هم ضمن معرفی انجمن، اظهار کرد: این انجمن چهار هزار عضو پیوسته در 16 کمیته تخصصی دارد.

محمد رضا ایروانی افزود: از ابتدای تاسیس انجمن تا کنون کنفرانس، کنگره و سمینارهای زیادی برگزار شده است که در سال‌های اخیر به دلیل شیوع کرونا دچار وقفه شد اما از سال 1401 تا کنون مجددا آغاز و هفت کنفرانس برگزار شده است.

وی با اشاره به اینکه بهترین مجله علوم پایه کشور مربوط به انجمن شیمی است، گفت: علاوه بر آن، نشریات تخصصی دیگری هم داریم که همه در سطوح بالای علمی قرار دارند.

در این کنفرانس از مسعود میرزائی شهرابی، رئیس پارک علم و فناوری خراسان و استاد دانشگاه فردوسی مشهد به عنوان شیمی‌دان برجسته سال تجلیل شد، انتخاب شیمی دان برجسته سال بر اساس آیین نامه انجمن شیمی انتخاب می‌شود.

دانلود پیوست خبر مسعود میرزائی شهرابی مسعود میرزائی شهرابی
نشست زیست بوم فناوری و نوآوری استان خراسان رضوی و مراسم تکریم و معارفه معاون پشتیبانی فناوری پارک علم و فناوری خراسان رضوینشست صمیمی جناب آقای احسان عظیمی‌راد، نماینده منتخب مردم شریف مشهدمقدس و کلات، با بازیگران اکوسیستم فناوری و نوآوری در پارک علم و فناوری خراسان

آخرین اخبار

تنظیمات لیست به درستی انجام نشده است.